Monday 26 January 2015

VIVIX: TONIK AWET MUDA

VIVIX MELAMBATKAN PENUAAN PADA TAHAP SELULAR

Penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan selular dan perkongsian penyelidikan bertahun-tahun dengan saintis terkemka telah mengasilakn VIVIX.  Yang mana penemuan saintifik yang hebat dari Shaklee.

HANYA VIVIX mengandungi adunan fitonutrien proprietari yang memanfaatkan kuasa ANGGUR MUSCADINE yang jarang ditemui dan RESVERATROL, menghasilkan ramuan yang 10X LEBIH EFEKTIF dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.

====================================================================

Bagaimana Vivix menentang 4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Selular?

1.  Kerosakan DNA

  • Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.  Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel.
  • Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA
2.  Pengawalan Genetik

  • Pengawalan Genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.
  • Didalam satu penemuan utama, UJIAN KLINIKAL terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3.  Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel

  • Mitochondria (penjaga tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.  Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turun menurun
  • Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.
4.  Penimbunan Protin AGE

  • Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh mnyebabkan kerosakkan tahap selular yang akan mengganggu kutuhan sel.
  • RAMUAN VIVIX ADALAH 10X LEBIH KUAT DARI RESVERATROL (kandungan unik dalam anggur Muscadine) UNTUK MELAMBATKAN PEMBENTUKKAN PROTEIN AGE.

Anggur Muscadine


Ramuan Vivix















No comments:

Post a Comment